Werkt het niet? Hulp nodig?

Staat het scherm aan?
Zit de stekker in het stopcontact?
Is/zijn de juiste kabel(s) aangesloten?
Als er een bedieningspaneel is: Staat het bedieningspaneel op de goede bron?
Werken andere stroomvoorzieningen in de kamer wel?
Heb je de handleidingen gelezen? 


Werkt het nog steeds niet, maak dan s.v.p. een support ticket aan op MyIT

Ga naar MyIT
Ga naar support
Klik op: maak een ticket aan
Kies voor: Ik heb een storing
Kies bij 1 Het product of de dienst : Meeting Room Monitor
Kies bij selecteer het probleem: Ik ervaar problemen in de vergaderruimte
(audio, video, monitor, afstandsbediening)
Scroll verder en vul alle gevraagde informatie in
Klik op indienen.


Je hebt nu een support ticket ingediend en de oplosgroep gaat daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag. Als het ticket is opgelost krijg je daar een terugkoppeling van.

Wij beseffen ons dat het maken van een support ticket jou niet direct helpt, maar het helpt jou en jouw collega’s wel om goede meetings te kunnen en blijven houden in de vergaderruimtes.





Een huishoudelijke afsluiter

Nu veel audio en video aangepast is en alle vergaderkamers er netjes bij staan, mogen we jullie dan vriendelijk vragen om in de vergaderruimtes alleen de USB-C, HDMI en/of USB kabel aan te sluiten op je laptop en de kabels niet los te halen of mee te nemen. De batterijen in de afstandsbediening te laten zitten én verstoringen aan AV middelen of IT apparatuur zoals monitoren door te geven! Je helpt jouw collega’s hier enorm mee, bedankt!